csütörtök, december 11, 2014

Csütörtöki wellness

Már több mint két hete kombinált bérletem van (edzőterem + szauna), de időhiány miatt még csak egyszer jutottam be a szaunába. Ma végre eljött a második alkalom, pontosabban szorítottam időt rá. Mellette egy könnyű edzést tartottam: 
  • Szumó elemelés: 5x5x160kg
  • Húzódzkodás: 5x5x(+10kg)
  • Wrist Roller: 2x(befelé-kifelé @40)
  • RT-s farmer: 2x(oda-vissza az edzőteremben a @40-es golyókkal)
  • Sntach + MP + MP: 15x@40, mindkét oldalra, minden munkasorozat után, összesen 30-30 MP
  • 2 kör szauna
Ennyi. Nem erőltettem meg magam, bár az RT-s farmer a Wrist Roller után nagyon fogósra sikeredett. A snatch+mp+mp az egész mozgolódást végigkísérte. Összesen 14 munkasorozat volt, ezért a végén még volt +1, hogy meglegyen a 15. Kissé kényszeres vagyok, szeretem az öttel osztható számokat :-) Asszem így mondják.
Aztán két kör szauna. Jöhet a meló. Csak el ne aludjak közben...

Holnap péntek és melóhegy.

Nincsenek megjegyzések: