szombat, december 06, 2014

Mini edzés és gyógytorna

Ma jutottam ki a terembe, az elmúlt napokban nagyon fejemre nőtt a meló. Lesz ez még így se! Vettem is ma egy lottót. Sőt mindjárt kettőt is. Máris kétszer akkora lett az esély...
Vasárnap helyett ma volt a gyógytorna, előtte kanyarítottam egy rövid edzést:
  • C&P @44: 5x(1-1)x@44
  • Renegát evezés @44 + Padlónyomás @44: 5x(5-5 + 5-5), külön pihi nincs
  • Farmer@44: leesésig köröztem a tornateremben
  • Húzódzkodás: 15 x 3 = 45, az egész edzés folyamán
  • Gyógytorna: 60 perc birkózás
  • 2 kör szauna
Decemberre kombinált bérletet vettem, amiben a korlátlan szauna használat is benne van. Ma volt az első alkalom, hogy szaunáztam is.
Az edzésen volt 5 bemelegítő sorozat, 5 nyomás és 5 sorozat szuperszett. Minden sorozat után húzódzkodtam 3 ismétlést a bordásfalra akasztható húzódzkodón. Így összesen 45 húzonc is összejött.
Most este alig bírok menni, megint jól megnyomorgatta a gyógytornász a csípő és az alsó végtag szalagjait és izmait.
Az elkövetkező hetekben kipróbálok egy új bemelegítő krémet. Nagy Nicoflex rajongó vagyok, de ha már Kathi Béla ajánlotta, akkor nem lehet rossz:




Holnap vasárnap.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bevált az új bemelegítő krém?

Bajzáth

Névtelen írta...

Nagyon!

Itt írtam róla vevővéleményt is.

Én vagyok „creatin”.