csütörtök, december 18, 2014

Csütörtöki erő

Déli edzés:
  • Húzódzkodás @32 + DuplaMP @40: 5x(2 + 2), kényelmes tempóban
  • Szumó elemelés 170kg + DuplaMP @36 + Állóvádli 70kg3x(5 + 5 + 20)
  • Kézisúlyzós farmer 40kg + Snatch @363x(oda-vissza az edzőteremben + 20-20)
Ennyi. Az erőrészben a hangsúly a húzódzkodáson volt. A két triszett szolgált arra, hogy lefárasszon máról, különösen a második volt ütős tüdőügyileg. Ezekben a gyakorlatok között külön pihi nincs, a körök között pedig 1-2 perc körüli pihiket tartottam.

Más. A tulaj nagyon szeretne kettlebell edzéseket a terembe, ezért engem nyúznak vele, hogy adjak órákat. :-) De én a hobbit és a munkát nagyon nem szeretném összekeverni, pofázok éppen eleget a munkámból adódóan, még csak az hiányozna, hogy a hobbim során is jártassam a számat. Lóf@szt. Edzésen nem pofázunk, no meg az én módszereim sokaknak nagyon nem jönnének be :-)
Ezért megkerestem K. Gabit, hogy nincs-e olyan végzett oktatója, aki hajlandó lenne kijönni Szobira. Itt kapna termet, vendégeket, még golyókat is vennének neki. De senki. Még megkeresek egy kabai srácot, hátha az adna. Nem sok esélyt látok rá, hiszen időhiány miatt szűk egy éve eljött Debrecenből, ahol csoportos foglalkozásokat tartott.
Így nem marad más, mint hogy vagy egy műkedvelőt alkalmaznak (lenne itt Szobin jó pár jelentkező, én mondjuk egyiket sem ismerem), vagy valamelyik tulaj, vagy ismerőse elvégzi a 3 napos hárombetűs pénztemető tanfolyamot. Vagy valamelyik másik (sokkal olcsóbb) tanfolyamot, mert hát már nem csak a Páveles irányvonal van.

Holnap péntek, és melóhegy.

Nincsenek megjegyzések: