vasárnap, december 07, 2014

Vasárnapi nyomulós

A mai napot eltököltem (délelőtt meló, aztán délután jóleső semmittevés), így az uszoda kimaradt. Helyette késő délután kiszaladtam egy gyors edzésre, mert a terem ilyenkor már 6-kor zár. Remélem OV a konditermeknek megkönyörül vasárnap, mert szerintem előbb-utóbb ezek is sorra kerülnek itt nálunk Abszurdisztánban. Így a mai adag:
  • BUP @36: 3x(5-5), nagggyon frankón feltologattam őket ballal-jobbal
  • Húzódzkodás 30kg: 3x2, a nyomásoknál végig volt 3 ismétléses húzódzkodás saját testsúllyal
  • Döntött törzsű evezés 120kg + Snatch @36: 3x(10 + 20-20)
  • Farmer 60kg: 2 kör a konditeremben, többszöri lerakással
Az erőrész (BUP, húzonc) és az izzasztós rész (evezés + snatch) után összefogtam mindkét oldalon egy @24-et és egy @36-ot, azaz összesen 60-60 kg-mal sétálgattam egy kicsit. Sokkal húzósabb így, mint két 60kg-os kofferral, mert az összefogott golyók súlypontja nem középen van, mint a kofferok esetén, azaz nem a fogáspont alá esik. Jó kis befejezés volt.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: