hétfő, december 15, 2014

Hétfői közepes

Tegnap elmaradt a gyógytorna, helyette masszázs. Így se rossz :-) Úgy meg lettem gyúrva, hogy a combjaimban szabályos izomláz lett mára. No meg a masszőr is lefőtt rajtam, neki is meg volt az aznapi edzés.

Ma edzésügyileg közepes nap:
  • Dupla MP létra @36: 2x5, összesen 30-30 ismétlés
  • Húzódzkodás 20kg + Padlónyomás @44 + Vádli 60kg: 2x(5 + 10-10 + 20-20)
  • Evezés rúddal 120kg + Farmer 2x60kg + Snatch @24: 2x(10 + oda-vissza a teremben + 40-40)
  • Szegtörés: 7x220, 7x200
Ennyi. Két létra és két triszett. Ezekben külön pihi nincs, csak amíg munkahelyet váltok. A végén pedig vasgyúrás, ami a padlónyomás után jó munkás lett.
Közepes nap volt, mégis elfáradtam. Szaunázni is szerettem volna, de későn lett bekapcsolva (nem szóltam) és még csak 70 °C fok bent. Annyi időm pedig már nem volt, hogy megvárjam. Majd következőleg.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: