csütörtök, február 25, 2016

2x20 perc

Sajnos nem sok időm volt ma, így két 20 perces szösszenetet toltam:
  • Duplagolyós gyakorlás @32-@32: 5 kör az alábbiakból, a kört alkotó gyakorlatokból 5 ismétlések, minden sorozatnak percenként kezdtem neki, a maradék idő pihi, 1 kör felépítése:
    • dupla clean
    • dupla mp
    • dupla clean
    • fűrészelős nyomás
    20 perc alatt összesen 50+10 dupla clean, 25 dupla mp és 25-25 fűrészelős nyomás
    • FG-s farmer (40kg-40kg) + Húzódzkodás: 10x(15 méter + 5), minden két percben kezdtem neki, a maradék idő pihi, összesen 150 méter cipelés és 50 húzonc
    • Hengerezés: 10 perc
    A 20 perces duplagolyós meló adta rendesen az ívet, a múlt heti 3 kör után ma 5 kört végeztem. Húzódzkodással egybekötött fogáserősítéssel zártam a mai mini edzést.

    Holnap péntek és uszoda.

    Nincsenek megjegyzések: