hétfő, február 15, 2016

Egyszerűen nagyszerű - 107,9

Ma vettem bérletet a terembe, így három hónapig még lehet mozgolódni. A mai nap az egyszerűségről szólt:
  • C&P + Húzódzkodás: (10-10)@24, 2x(5-5)@32, 2x(5-5)@36, 5x(5-5)@40, minden sorozat után 5 húzódzkodás, összesen 55-55 nyomás (vegyes terhelés) és 50 húzonc
  • Snatch@24: 20-20-20-20-20, magnéziázás, majd 20-20-20-20-20, összesen 200 szakítás 8 perc alatt
  • FG-s farmer(40kg-40kg) + Lábemelés függeszkedve: 3x(20 méter + 10 ismétlés)
  • Hengerezés: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. Jó kis munkás nap, alapgyakorlatokkal. A húzonc súllyal lett volna, de első sorozatnál éreztem, hogy a bal karizomnak nem tetszik, így végig maradtam az 5 ismétléses saját testsúlyosnál. Amúgy bőven elég volt ez is, a 10x5 ismétlés a felvétel-nyomással párosítva szépen dolgozta a hátat.
A szegtörés elmaradt, mert nem vittem pelenkát :-). Amúgy odafelé menet és hazajövet is pacallá áztam, annyira kente végig az eső.
Más.
Kicsit megszaladt a testsúlyom az elmúlt hetekben, így hétfőnként mérem majd magam és persze a nasiból is visszaveszek. Sajnos élek-halok a csokiért és a sütikért, ami meg is látszik. Nem lenne vele gond, ha csak a főétkezéseknél ennék, de állandóan eszek :-) Ez utóbbit fogom mostantól vissza.
Amúgy épp múlt héten vettünk egy zacskó étcsokit. De a kilós kiszerelésű konyakmeggy is nagy kedvenc. Azaz, azért nem akármilyen minőségű csokikat tömök állandóan magamba. Nem mintha ezek diétásak lennének...

Nincsenek megjegyzések: