vasárnap, február 28, 2016

Vasárnapi duplák

Késő délután kiruccantam egy kicsit mozgolódni:
  • Duplagolyós meló:
    • @24-@24: (5 mp + 5 clean), (5 fűrész + 5 clean), (5 mp + 5 clean), (5 fűrész + 5 clean)
    • @32-@32: (5 clean), (5 mp), (5 clean), (5 fűrész)
    • @36-@36: 6x(3 mp), minden két percben kezdtem neki
    • Húzódzkodás vastag rúdon: 5x5, érdekes volt
    • FG-s farmer (40kg-40kg) + Dobozra lépés: 5x(20 méter + 10-10)
    • Szegtörés: 6x180, 3x7x200, 6x180, egymás utáni törések
    • Snatch@24: 2:30-2:30, nem volt kedvem számolgatni, egy kézcserés szakítás
    • Hengerezés: 10 perc, csak gyorsan, hogy még legyen időm szaunára
    • Szauna: 1 hosszú kör és már zárt is a terem
    Csak semmi erőlködés, elvégre vasárnap délután van...
    A terem már régebben vásárolt egy hatalmas dobozt, amire ugrani, lépkedni lehet. 24 inch van ráírva. Legalább 3 hónapja volt már a szertárban eredeti csomagolásban. A múlt héten már nem bírtam tovább ezt a rumlit (alig lehetett tőle bemenni a szertárba) és elég határozottan rá(ordí...)szóltam a tulajra, hogy ideje lenne összerakni. Még aznap össze is rakták. Ezzel ismét rend lett a szertárban és a terem közönsége végre használhatja ezt a hatalmas fadobozt.
    Na, erre lépkedtem az FG-s farmerezés közben. Háromféle magasságra fordítható: 50 cm - 60 cm (24 inch) - 76 cm. Az utolsó két sorozatban a legmagasabb oldalára fordítottam: szokatlan volt ilyen magasra fellépni.
    A szokásos mókával fejeztem be a mai edzést.

    Holnap hétfő. Iskolaszünet :-)

    Nincsenek megjegyzések: