kedd, február 09, 2016

Keddi létrák

A mai mozgolódás:
  • C&P@40 + Húzódzkodás létrák: 2x(2-4-6-8), összesen 40-40 C&P és 40 húzonc; 35 perc meló
  • Egykezes evezés FG-s kézisúlyzóval (32kg) + HG-s farmer(40kg-40kg): 3x(10-10), minden sorozat után séta - 40 méter, majd 30 méter, az ucsó sorozatban már csak 20 méter
  • Szegtörés: 1x(6x180), 3x(7x200), egymás utáni törések
  • Függeszkedés: 2x1 perc
  • Hengerezés: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. Ma a C&P gyakorlatban két páros létrát végeztem egészen 8 ismétlésig. Vele párhuzamosan húzódzkodtam (igaz csak saját testsúllyal) szintén létrákba szervezve. A 8 ismétléses felvétel és nyomás létrafokok nagyon tüdős sorozatok ám! Egy kis fogáserős gyakorlatkupaccal szórakoztattam még magam és a terem közönségét és kész.
A húzódzkodást és az evezést szépen tűrte a bal karizom, meg sem mukkant közben, de úgy gondoltam, hogy ennyi azért legyen elég máról, nem kell feszíteni a húrt, így a szakítást most kihagytam. Amúgy is - mint már hangsúlyoztam - a létrák  felső fokai nagyon lihegtetősek. Annyi lihegés meg elég volt máról :-)

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: