kedd, február 02, 2016

Keddi óriáslétra

Tegnap a lustaság eluralkodott rajtam, így ma mentem edzeni. Nem is baj, legalább nem erőltettem a bal karizmot. Ma már felvétel-nyomást is bepróbáltam vele, a múlt héten még éles fájdalom jelezte, hogy talán nem kéne felvenni a golyót. Ma óvatos duhajként alaposan bemelegítettem a célterületet, több sorozat @24-es és @32-es felvétel és nyomás után kezdtem neki a létráknak és persze csak a @36-os golyót nyomorgattam. A húzódzkodást nem is próbáltam:
  • C&P@36 létra: (1-2-3-4-5-6-7-8-9-10), összesen 55-55 C&P szűk 30 perc alatt, nem siettem
  • Snatch@24: 50-50-50-50, összesen 200 letétel nélkül, nem volt 8 perc
  • Szegtörés + Lábemelés függeszkedve: 6x180, 7x200, 7x200, 7x200, minden törés után 10 lábemelés
  • FG-s farmer: 40kg-40kg, 40kg-40kg, 36kg-36kg, mindannyiszor 40 méter séta
  • Hengerezés: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. A létrák jó lihegtetősek voltak. Nem jelzett a bal karom, így végig tudtam simán lépkedni egészen a 10. fokig. @24-es 50-50-50-50 ismétléses golyós szakítás követte, ma ez is jól meglihegtetett. Törtem pár szeget, majd cipelgettem a két 40kg-os kézisúlyzót. A Fat Gripz brutálisan nehézzé teszi ezt a gyakorlatot. A teljes alkart, felkart iszonyatosan kell feszíteni benne, mert egyébként már lenn is vannak a súlyzók a földön. Különösen a bicepszemet és a tricepszet szoktam utána érezni. Átgondolva ez egy izometriás gyakorlat, hiszen elmozdulás nincs, miközben a feszítés hatalmas. Megmértem: a Fat Gripz-et felrakva a fogó 6,24 cm átmérőjű lesz, azaz vastagabb, mint a Rolling Thunder.
Hengereztem, szaunáztam és kész!

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: