szerda, február 10, 2016

Szerdai ismétlés

Ma egy átismétlő napot tartottam:
  • Nyomásvariációk @32: BUP, Pincér, MP, C&P, DuplaMP, DuplaC&P, Fürészelős - mindenből 5 ismétlés
  • DuplaC&P @32: 5x5, minden percben kezdtem neki
  • Egykezes evezés FG-s kézisúlyzóval (40kg) + Nyomás ferde padon5x(5-5 + 10)
  • Snatch@24: 10x(minden percben 10-10 ismétlés, a maradék idő pihi), összesen 200 szakítás szűk 10 perc alatt
  • Hengerezés: 15 perc
Ennyike. Nagyon nem volt kedvem semmihez, így felelevenítettem a különböző típusú nyomásokat. Nem árt néha ismételni :-)
Mivel a rudak foglaltak voltak (mindenkinek ma jutott eszébe fekvenyomni és guggolni), így a felhúzás gyakorlás elmaradt, helyette néhány sorozat dupla clean volt a két @32-es golyóval. Kicsit szórakoztam még az FG-s evezéssel (tök frankón mentek az 5-5 ismétlések, ami nem csoda, hiszen nem pukkasztottam ki a fogást előtte), majd egy hosszabb szakítással leizzasztottam magam. Szaunára már nem maradt időm.

Holnap csütörtök és melóhegy.

Nincsenek megjegyzések: