péntek, február 12, 2016

Uszodai mindenféle

Ma nagyon ráértem, így egy hosszabb uszodai kirándulást tettem:
  • Fekvenyomás + Húzódzkodás: 10x(5 + 5), a nyomásnál váltakozó terhelés
  • Ferde pados nyomás kézisúlyzókkal + Egykezes evezés kézisúlyzókkal: 5x(10-10), szinte pihi nélkül, itt csak 30 kg-os kézisúlyzók vannak. De pihik nélkül bőven elég...
  • Úszás: 44 hossz gyors , a mai napnak megfelelően :-)
  • Gyógyvizes punnyadás: bő 20 perc
  • Szauna: 3 kör nagy pihikkel
Ennyike. A termi bérletem tegnapelőtt lejárt, így kicsit húzom az időt az újabb bérletvásárlásig. Legalább a golyók is pihennek. Helyette az uszodában edzettem egy rövidet, majd élvezkedtem utána.
Mostantól év végéig az uszoda minden nap 7-21-ig tart nyitva. Ez lehetővé teszi, hogy időnként hét közben is - már ha épp semmi dolgom - ki tudok menni úszni, vagy akár edzeni is.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: