szombat, június 04, 2016

Kerti edzés 1 - szimpla golyók

Tegnap elcuccoltam a teremből a kertbe, és ma sort kerítettem az első kerti edzésre:
  • C&P + MP: 20x(mindkét oldalra)@40, másfél percenként kezdtem neki
  • Köteles húzódzkodás: 5x5, nagyon kényelmetlen, nincs meg a teljes mozgástartomány
  • Szegtörés: 3x(7x200)
  • Invertált evezés + Fekvőtámasz: 3x(15-15), mennyiségi meló
  • Tépésgyakorlás
  • Snatch@24: 50-50, egy kézcserével
Egy kényelmes erőrésszel kezdtem, sorozaton belül mindössze 2-2 ismétléssel, de sok-sok sorozattal.
A húzódzkodás nagyon necces: alacsonyan van a húzódzkodó, ráadásul nagyon vastag (hintaállvány), és emlékszem, pár évvel ezelőtt ezen a rendszeres húzódzkodások egy bosszantó könyökízületi gyulladást okoztak. Ha meg a Killer Rope-t dobom át rajta, akkor meg még alacsonyabbra esik, bőven éri a talajt a behajlított térdem. Ezen valamit változtatni kell, mert az uszodában is rossz a húzódzkodó. Ez lesz a szűk keresztmetszete a nyári edzéseimnek, hacsak ki nem találok valamit erre. Mondjuk egy új húzódzkodó elkészítését a kertben.

Szegtörést és tépésgyakorlást is beiktattam, már régen volt, mindkettőt rendszeresen fogom végezni. A törés során az első nagyon nehezen ment, de a harmadik már pöpec volt, ekkorra emlékezett pontosan vissza az izomzat, hogy akkor most hogy is és mint is kéne...

A mennyiségi rész invertált evezés volt gyűrűn, vele párhuzamosan fekvőtámasz. Egy gyors szakítással fejeztem be, mert már nagyon lógott az eső lába. Éppen kész lettem, amikor jött a napi zuhé.

Jók lesznek ezek a kinti edzések, csak majd délelőtt kell végezni, mert akkor a nagy fák alatt frankó árnyék van, délután már nincs hova menekülni a nap elől. Még szerencse, hogy ma jöttek-mentek a nagy felhők, ezért nem tűzött állandóan a nap.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: