péntek, június 10, 2016

Uszodai edzés

Ma a B nap került sorra. Mindössze 32 °C fok, majdnem fáztam :-)
  • Nyomás ferde padon rúddal + RT-s evezés rúddal: 5x(5 + 5)
  • „Világ körül”: 3 kör
  • Fekvenyomás + Felhúzás: 3x(15 + 15x1), fogós, fogós, sőt...
  • Úszás: 40 hossz gyors
  • Gyógyvizes punnyadás, nyújtás: 20 perc
  • Hidegvizes merülő medence: 6 perc
Ennyike. A felhúzásban minden ismétlés nyugalomból indul, ma 125 kg volt a terhelés. A fekvenyomás után nagyon brutális tud lenni a 15x1 ismétlés. A szokásos vizes program követte. Az egész uszodában egyedül voltam, majd csak amikor már eljöttem, akkor kezdtek szállingózni az emberek.

Holnap szombat.

Ja, meghirdettem a felújított golyóimat:

2x40 kg2x32 kg2x24 kg. Jó lenne, ha sikerülne a nyár végéig eladni őket.

9 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!
Esetleg 1 db-ot is lehet venni? Illetve amennyiben nem titok elárulhatnád miért válsz meg a golyóktól.

Névtelen írta...

Más terveim vannak a testemmel :-)
Melyikből szeretnél egy darabot? a két @32-esre már vannak érdeklődők.

Unknown írta...

40-es érdekelne, mondjuk elvagyok az eggyel kisebbel is, de hosszú távon gondolkodok.

Névtelen írta...

Láttad, 700 Ft/kg. A golyók helyileg Szoboszlón találhatók.

Bajzáth Attila írta...

Nem fogsz bellezni?

Névtelen írta...

Hali!
A terem most ruház be jó pár golyóra, elleszek majd azokkal. Van egy srác, aki elvégezte az egyik a spratan-os girja tanfolyamot:
http://iwi.hu/fitnesz/34-fitnesz-tovabbkepzesek/188-spartan-girja
neki vesznek golyókat, mert fog csoportos órákat adni.
Nektek nem kell, van még még 2x32 és 2x40? Bár a 2x32-esre van ajánlatom, csak még tárgyalás alatt van.

Bajzáth Attila írta...

Jah így értem már. Hú spartanos bellezők közül csak rossz technikával dolgozóval találkoztam eddig- én is. Jó nagy biznisz lett ez.... Kösz nekem nem kell majd versenybellt akarok venni úgy ősz felé.....

Névtelen írta...

Hali!

A srác Gabihoz járt Debrecenbe, de sokallotta a több százezres vizsgadíjat + az éves tagdíjat + a kétévente megújítási díjat és az egyéb lehúzásokat, ezért ezt a cakkpakk 80000 + 10000 (egyéb kiadások) költségbe kerülőt tette le, hogy a papír meglegyen, az óraadás jogos legyen. De nem az ottani spartanos módit, hanem a Gabi-féle RKC-s (vagy más újabban SFG-s) módit oktatja és csinálja. Szépen dolgozik, más sokszor láttam.
Egyébként elmondása szerint a vizsgán nagyon szapulták, mert ugye ott is ezeket a technikákat alkalmazta és nem a - saját elmondása szerint - trehány, össze-vissza lengetős spartanos technikát. Azok nagyon ellen vannak a Paveles rendszernek, többször kihívták rossz példaként :-). Szóval nézőpont kérdése...

Bajzáth Attila írta...

Jah így már értem. Nekem nem a gyakorlatokkal volt gondom hanem a kivitelezés minőségével..... Én meg kiléptem már pár éve......