vasárnap, június 12, 2016

Aquaticum

Tegnap debreceni kirándulás a 3/4 családdal az Aquaticum élményfürdőbe. (Sajnos Bazsi már egy hete beteg, így a négy fal között maradt).
Nyár előtti csend, nem sokan voltak, így bőven elfértünk a medencékben, semmire nem kellett várni. Réka már egyedül kolbászol mindenhová, nem kellett kísérgetni sem. Számolatlanul csúszdázott, de azért jó párszor én is vele mentem versenyezni. Különösen a kamikaze csúszdák tetszenek neki. Volt sodrófolyózás (jó az, ha egyedül vagyunk benne, nem kell kerülgetni senkit), dögönyözés, hullámozás, jégkrém stb.
Nekem még 2 kör gőz és egy kör finn szauna is befigyelt, no meg egy thai olajos masszázs. Hát kérem, az általam ismert svéd masszázshoz képest ez ég és föld. Talán annyi hasonlóság volt közte, hogy itt is feküdni kellett. Mások a fogások, a simítások, nagyon sok nyomás van benne és nem az izmok lefutása mentén dolgoznak, valami más rendszert követnek.
Egy vasággyal együtt is 50 kg-os thai hölgy volt a masszőr, de a keze mint a satu. És nem csak a kezét, hanem a könyökét, az alkarját, a térdét és talpát is használta. Az ágy is volt vagy másfél méter széles, felpattant rá és adjad neki. Bizony meg is taposott... Ja, és hasat is masszírozott. Úgy jöttem ki, mint akit agyonvertek, be is menekültem utána a finn szaunába. Asszem soha többet thai masszázs, valahogy nekem nem jött át a dolog. Maradok a svéd masszázsnál, mert ott tudom, hogy mit miért.

Még mindig eladó:
2x40 kg2x32 kg. A 2x24-re már biztos vevő van.

Holnap hétfő.

2 megjegyzés:

Nagy Tibor, Balmazújváros írta...

Szia!
A két darab 40 kg-os golyót 500 Ft/kg-os áron eladod, azaz pontosan 40000 Ft-ért? A részletekért írok emilt!

Névtelen írta...

Hali!

Hát nem'tom, azért 500 Ft/kg-os árat már lassan a méhtelepen is adnak érte, úgyhogy szerintem annyiért nem eladó.
Köszi, hogy benéztél!