csütörtök, június 23, 2016

Edzés a panelben és kerti munka

Ma nincs edzésnap, de nem volt mit csinálnom, így tartottam egy kis húzódzkodós-fogáserős napot. A húzódzkodás amúgy is nagyon sz@rul megy. A kerti edzések során a hintaállványon szoktam húzódzkodni, de az alacsony illetve nagyon vastag fogású. Pár évvel ezelőtt egy jó kis könyökízületi gyulladást szedtem össze tőle, úgyhogy ott csak óvatosan melózom. Az uszodában meg borzasztó vékony a rúd, olyan, mint egy seprűnyél. Itthon meg frankó, így időnként beiktatom. Csak hogy valami rendszere is legyen, a már egyszer bevált Armstrong Pull Up Programot fogom követni. Így a mai menü:
  • APUP 1/4: 7-6-5-5-5, 90mp-s pihikkel
  • Gripper: 5x(5-5)
  • Szegtörés: (6x180), (6x180), (6x180), (8x220), (6x180)
  • Kártyatépés: 1 pakli magyar vakító fehér 4-felé (merev, kemény lapok alkotják)
  • Függeszkedés: (fat gripz - 1 perc), (törölköző - 30 mp), (normál - 1 perc)
A 8x220-as nem szeg, hanem egy acélszál, amit még régebben vettem, és feldaraboltam 200-as és 220-as darabokra. Az átmérője vonalzós mérés alapján 8 mm körüli, de majd tolómérővel pontosan lemérem. Nagyon durva volt már meghajtani is, de eltörni... Több mint 40-szer zártam és nyitottam (alig pár cm a mozgása, annyira vastag és merev), le is raktam kétszer pihenni. De szétjött!
Összehasonlításul: egy (6x180) szegnek 6-8 zárás-nyitás, egy (7x200)-nak 12-14 kell. Ennek meg bőven 40 felett.
Itt egy kép a végeredményről. Egy 6x180-as huzalszeg van mellette viszonyításnak:


Asszem máról ennyi, késő délután pedig az idei év 4. fűnyírása.

Még mindig eladó: 2x32kg2x40kg.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: