péntek, június 24, 2016

Uszoda edzéssel

Déli uszoda. Délelőtt nem értem rá, pedig tervben volt, hogy kora délelőtt megyek, de másképp alakult. Délre viszont 38 °C lett a teremben, a szokásos magas páratartalommal. Nem is erőltettem a dolgokat:
  • APUP 2/4: 1-2-3-4-5-6-6, 5, mindig annyiszor 10mp pihi, ahány ismétlés sikerült
  • Fekvenyomás + Döntött törzsű evezés rúddal: 3x(10 + 10), aztán még 10 kitartásos nyomás
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 5-5, 5-5, 5x(2-2), 5 kg-os emelésekkel, majd 20mp-20mp a kezdősúllyal
  • Felhúzás emelkedő súllyal: 3x(15x1), nagyon brutálnak éreztem abban a forróságban
  • „Világ körül”: 3 kör
  • Úszás: 40 hossz gyors, naaaaaagyon frankó volt a hűs vízben úszni!
  • Gyógyvizes punnyadás, nyújtás: 10 perc, ma ennyi elég volt a melegből
  • Hidegvizes merülő medence: 8 perc
Ennyike. Óvatosan mozogtam ma a teremben, hiszen nagyon megerőltető és veszélyes is magasabb hőmérsékleten dolgoztatni az izmokat, mint a saját testhőmérséklet.
Az egyetlen koncentrálósabb és egyben komolyabb gyakorlat az RT-emelés volt (de ez meg annyira nem lihegtető): sikerült 90 kg-ból teljesítenem az 5x(2-2) ismétlést, pontosabban ballal az utolsó két sorozatban már rá kellett picit segíteni a második ismétlésekre, de megadtam magamnak azokat is :-)

Az úszás szinte életmentő volt a termi edzés után, talán még hidegebb is volt a szokásosnál, legalábbis úgy éreztem. Frankón visszahűtött. Kényelmesen letoltam a szokásos 40 hosszomat.

Még mindig eladó: 2x32kg2x40kg.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: