szerda, június 22, 2016

Kerti edzés 5 - Szimpla golyók

Eltököltem az időt délelőtt, így dél körül kezdtem edzeni. Addigra már elég meleg lett, persze árnyékban voltam, de azért a meleg, párás levegő szinte fullasztott. Még tegnap délben is hatalmas zuhé volt nálunk, aztán meg végig felhős, borongós ég, így igazán ma kezdett minden párologni.
  • Golyós felvezetés @32: swing, clean, snatch, c&p, mp, dupla clean, dupla c&p, dupla mp
  • Pincérnyomás + Húzódzkodás vastag rúdon
    • @32: 2x(5-5) + 2x5 húzonc
    • @36: 5x(5-5) + 5x5 húzonc
    • @32: 8-8 + 8 húzonc, fogós volt így utoljára
  • Szegtörés: (7x200), (7.6x260), (7x200), (7x200)
  • Invertált evezés gyűrűn + Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(10-10), mennyiségi meló
  • Snatch@32: 3x(20-20), volt 8 perc is összesen, ebben a melegben nem hajtottam magam
  • Farmer: (két nagy kör az udvaron)x(@32-@36), visszavittem a golyókat a helyükre
Ennyike. Már régen volt pincér, kicsit féltem is tőle. Sikerült kitolnom az 5x(5-5) ismétlést a @36-os golyóból, elég koncentrálós lett egy-két sorozat. Az utolsók után mindig ledobtam a golyót, ez az előnye megvan a kertnek. Vastag gumilapokra estek, mégis kisebb bombatölcsérek képződtek a fűben. Külön tépésgyakorlás nem volt, mert a szakításokban nagyon lefőttem, nem győztem törölközni: eláztak volna az újságok :-)

Még mindig eladó: 2x32kg2x40kg.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: