vasárnap, június 05, 2016

Kártya

Ma megkezdtem az éves könyvespolc takarítást és selejtezést. Többek között találtam egy vakító fehér magyar kártyapaklit. Erről tudni kell, hogy a standardnak tekintett Piatnik-os magyar „piros” kártyapaklihoz képest ég és föld tépésügyileg a különbség. Nagyon merev, kemény és éles kártyalapok alkotják és éppen ezért sokkal-sokkal nehezebb tépni.
A blogban visszanézve, a tépős időszakomban nem sikerült soha négyfelé eltépnem, miközben a dupla magyart ketté, a normál franciát négyfelé tudtam tépni. Ma meg csak úgy nekirugaszkodtam és lám négyfelé esett (no azért én is kellettem hozzá). Időközben találtam még egy paklit, azt megtartom későbbre. 

Régebben sokat téptem kártyát, de hát a gazdasági helyzet, meg az elmúlt nyolc év, szóval leszoktam róla. De most úgy gondolom, veszek már egy-két pakli franciát, legfeljebb fél méter kolbásszal kevesebb lesz a havi adag :-)

Nincsenek megjegyzések: