hétfő, június 06, 2016

Uszodai edzés

Délelőtti mozgolódás a D nap jegyében:
  • Fekvenyomás + Döntött törzsű evezés rúddal: 5x(5 + 5)
  • Rolling Thunder emelés, tartás időre: 10-10, 10-10 kézcserékkel, 10mp-10mp
  • Ferde pados nyomás FG-s kézisúlyzókkal + Egykezes evezés FG-s kézisúlyzókkal: 3x(15 + 15-15)
  • „Világ körül”: 2 kör
  • Úszás: 30 hossz gyors
  • Gyógyvizes punnyadás, nyújtás: 20 perc
  • Hidegvizes merülő medence: 5 perc
Ennyike.  Kellemes edzés, ma vittem a Rolling Thunder-t is. Otthagyni nem merem, szekrényt meg nem lehet bérelni, pontosabban az uszoda vezetőjének jóindulatán múlik, azzal meg pont nem vagyok valami jó viszonyban. Így marad a cipelgetés.
Most csak 30 hosszt úsztam (pedig egyedül voltam az egész uszodában), mert sietnem kellett haza, a punnyadásból meg nem akartam időt elvenni :-)

Holnap kedd és szauna szeánsz!

Nincsenek megjegyzések: