csütörtök, december 06, 2018

Duplagolyós Görner

Ma kivételesen késő délelőtt mentem edzeni. Egy magyar sem volt, ellenben elég sok osztrák. A magyarok még alszanak, hiszen majdnem mindenki késő estig dolgozik.
Duplagolyós komplexek voltak soron, ami most a Görner-lánc volt. Nem súlylétrás, hanem mennyiségi létrás:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek@40: 10, 12, 14, 16, 18, 20, összesen 90 lendítés
  • Duplagolyós Görner: 3Gx(@20-@20), 3Gx(@24-@24), 2x(1G, 2G, 3G létra)x(@28-@28), összesen 18G (18 duplas szakítás, 18 katonai nyomás, 18 felvétel és nyomás)
  • Húzódzkodás FG-vel: 5x5, összesen 25 húzonc
  • Renegát evezés + Fekvőtámasz a golyók fülén: 2x(10-10 + 10)x(@36-@36)
  • Lábemelés függeszkedve: 2x10
  • Hídtartás: 2x(1 perc)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, jeges zuhany
Ennyike.
A lendítésekben lépcsőzetesen haladtam felfelé a 10 ismétléstől a záró 20-ig, ez 6 sorozatban 90 lendítést jelent. Minimálisat pihentem, jól meg is lihegtetett :-).
A komplex most Görner volt, bemelegítésként 3G-3G a @20-as és a@24-es párossal, majd két hármas létra a @28-as párossal. Ez utóbbinál minden létrafokon belül is leraktam a golyókat és onnan indítottam az új ismétlést. Még sosem végeztem a két @28-as golyópárral Görnert, frankó kis meló!
(1G: duplas szakítás - visszaengedés tartóba - katonai nyomás - hátralendítés a két láb között - felvétel és nyomás)
Néhány kiegészítő gyakorlattal zártam, no meg egy hosszú kör kristályszaunával, ami után jó sokat úszkáltam a hideg tóban, nagyon jól esett!

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: