péntek, december 14, 2018

Köredzés

Ma Bazsival mentem edzeni, az ő edzését vezényeltem le. Bő 40 perc alatt kész lett, ő haza, én meg maradtam. Mivel tegnap is volt edzésem, ráadásul két kör szaunával, így ma egy köredzést toltam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • 4 gyakorlatos köredzés: 5 folyamatos kör, de levegőhiány miatt egyre több kis pihi volt benne:
    • Lendítés: 3x10x@40
    • Panel-Farmer: (20 lépcső fel - le - 20 lépcső fel - le)x(@36-@36)
    • Katonai nyomás: 10x(@24-@24), dupla szakítással kezdtem
    • Húzódzkodás: 5
    • 30 perc meló
  • Lábemelés függeszkedve: 2x10
  • Hídtartás: 2x(1 perc)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltózuhany
Ennyike.
A köredzés jól felpörgetett és meglihegtetett. Az első körnél még 5 percen belül voltam, de aztán ahogy egyre kevesebb lett a levegő a környéken, úgy nőtt a köridő is :-). Az utolsó már majdnem 7 perc volt. Így jött ki a szűk 30 perces összidő. Nagyon jó kis meló volt. A teremben edzők közül volt olyan, aki ennyi idő alatt két bicepszgyakorlatot végzett 3-4 sorozattal gyakorlatonként. Picivel talán nagyobb volt az intenzitásom...
Egy kis has a végére, majd egy frankó kör szauna, aztán úszás a jéghideg tóban. Borzalmas hideg, de annyira jól esik így edzés után az ízületeknek és az izmoknak.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: