vasárnap, december 02, 2018

Szimpla golyós komplex

Elhoztuk a nyári túrák során összegyűjtött túrapontokért a kitűzőket. Bronz - Arany - Ezüst:

Felkészül a Nagy Arany. 300 pontot kell hozzá elérni, most 160-nál járunk. Jövő tavasztól lehet tovább gyűjtögetni.

A mai edzéske. Természetesen a terembe érkezve, ismét (velem együtt) 7 magyar srác volt, osztrák egy sem:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • 3 gyakorlatos komplex: 2x@20, 2x@24, 2x@28, 2x@32, egy sorozat felépítése:
    • 4 szakítás bal oldal
    • 3 katonai nyomás bal oldal
    • 3 felvétel és nyomás bal oldal
    • kézcsere
    • 4 szakítás jobb oldal
    • 3 katonai nyomás jobb oldal
    • 3 felvétel és nyomás jobb oldal
  • C&P súlylétra (@36+@40+@44+@48): 2x(1-1 + 1-1 + 1-1 + 1-1), összesen 8-8 felvétel és nyomás
  • Egykezes FG-s evezés kézisúlyzóval(40kg) + Fekvőtámasz (emelt lábas): 5x(5-5 + 5), pihi nincs
  • Húzódzkodás vegyes fogással: 5x5
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás
Ennyike.
Az első kupac egy golyós komplex. Minden golyóval (@20, @24, @28, @32) két sorozatot végeztem. A két sorozatnyi  @32-es komplex komoly terhelés, mind erő, mind tüdőügyileg. A nyolc sorozat összesen pihikkel együtt 22 perc meló: 32-32 szakítás, 24-24 katonai nyomás és 24-24 felvétel és nyomás van benne.
A komplex után bedobtam két súlylétrát, már nagyon régen mentem fel nagy golyókra nyomásügyileg. Most sem vittem túlzásba, minden golyóval mindössze 1-1 ismétlést végeztem, egy létrában összesen 4-4 felvétel és nyomás volt. Mind padlóról indított. Azért a komplex után elég is volt ennyi, de legalább az egó is kapott valamit :-)
Egykezes evezés következett fekvőtámasszal párba rakva. A 40 kg-os kézisúlyzóra ráraktam egy Fat Gripz-et, így végeztem vele 5-5 evezést. Aztán közvetlenül 5 lassú végrehajtású, emelt lábas fekvőtámasz. Mindezt öt körben, direkt pihi nélkül, csak amíg felvettem a másik pozíciót.
Az utolsó gyakorlatkupac húzódzkodás, most csak 5 ismétlések voltak. Nagyon nem is ment volna sokkal több egyik sorozatban sem: a golyózás, majd az evezés-fekvőtámasz páros pusztít rendesen. Négyféle fogást használtam: párhuzamos fogású (ebből volt kettő sorozat), széles fogás, normál fogás és keskeny fogás, ez utóbbinál a tenyerek a test felé néztek.
A legvégén szauna, mivel vasárnap késő délután sokan vannak, így nem vettem részt szaunamesteres felöntésen - benéztem, de úgy ült ott a sok pucér ember, mint megannyi csupasz hering :-) - helyette a kinti kristályszaunában izzadtam. Itt mindössze négyen voltunk. A tó kellemesen hideg volt, aztán punnyadtam a melegvizes jakuzziban. Nagyon jó kis vasárnap délutáni elfoglaltság volt.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: