szombat, december 22, 2018

Köredzés

Bazsival mentem edzeni, de már önállóan végzi az edzését, párszor kellett csak segíteni neki. No meg együtt melegítettünk be.
Megkezdődött a hótolás és hólapátolás időszaka, tegnap cirka 2,5 órát toltam, ma délelőtt pedig még egy órát. Jönnek is a vendégek.
Nekem ma köredzés volt:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • 6 gyakorlatos köredzés: 5 folyamatos kör, de levegő- és erőhiány miatt volt benne pihi (meg párszor Bazsinak is segíteni kellett), átlagban 10 perc alatt volt meg egy kör:
    • Lendítés: 3x10x@40
    • Húzódzkodás: 10 (a vége felé már 6+4 felosztásban)
    • Katonai nyomás: 10x(@24-@24), dupla szakítással kezdtem
    • Panel-Farmer: (20 lépcső fel - le - 20 lépcső fel - le)x(@36-@36)
    • Renegát evezés: (10-10)x(@32-@32), ahogy a nagy könyvben benne van, váltott karral
    • Fekvőtámasz golyók fülén: 10
    • 50 perc meló
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltózuhany
Ennyike.
A köredzés nagyon kemény, a múltkorihoz képest a húzódzkodást előrébb raktam és 10 ismétlésre törekedtem benne, illetve utolsó két gyakorlatnak behoztam a renegát evezést és a fekvőtámaszt. Bőven elég volt máról ennyi, pláne, hogy az elmúlt 24 órában még volt 3,5 órás hómeló is.
Egy frankó kör szaunával fejeztem be.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: