csütörtök, december 20, 2018

Duplagolyós súlylétrák

Ma Betti is jött edzeni, szépen lepörgette a maga gyakorlatait. Közben én is mozgolódtam, a duplagolyós súlylétrás edzésnapot toltam le. Kicsit változtattam rajta, hogy hamarabb kész legyek:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 3x10x@40, 3x10x@44, 3x10x@48 összesen 90 lendítés
  • Duplagolyós CPMPMPMP súlylétra: (@20-@20), (@24-@24), (@28-@28), (@32-@32), összesen 4 létrafok; 4 teljes létrát toltam bő 13 perc alatt
  • Húzódzkodás FG-n: 5, 5x3x(+10kg), 5, összesen 25 húzonc
  • Panel-Farmer: (@32-@32), (@36-@36), (@40-@44), (@44-@40), (@36-@36), (@32-@32), minden súlypárral 20 lépcső fel-le, 5 perc alatt kész lettem
  • Nyújtott lábemelés függeszkedve + Hídtartás: 2x(10 + 1 perc)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szaunaprogram Bettivel:
    • 1 kör a kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás
    • 1 kör Cascadia - show jellegű felöntés, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltózuhany
Ennyike.
A súlylétrákban most kihagytam a felemás golyópárokat, így a szokásos 12 fokos létrák helyett mindössze 4 fok maradt létránként. Cserébe nem egy, hanem három nyomást toltam a kezdő felvétel és nyomás után, illetve nem 3, hanem 4 teljes létrát végeztem. Mivel nagyon pörgősre is vettem a figurát, elég hamar sikerült lefárasztanom a felsőtestet.
A négy súlylétra összesen 16 felvétel és nyomást és 48 katonai nyomást tartalmazott. Minden létrának 3 percenként kezdtem neki, az utolsónál csúsztam meg már egy kicsit erőügyileg :-). A 12 fokossal összehasonlítva, ott a 3 teljes létrában 36 felvétel és nyomás és 36 katonai nyomás van.
A létrák után a Fat Gripz-en húzódzkodtam súllyal, aztán a megismételtem a múltkori panel-farmeres súlylétrát. Most 5 perc alatt sikerült letudni, akkor majdnem 6 percbe került a dolog. Jól meg is lihegtetett.
A befejezés a szokásos hasizom. Ekkorra Betti is kész lett, és mehettünk szaunázni. Egy kört toltunk a kristályban, aztán beültünk a show jellegű felöntésre a Cascadiába. Mindkétszer úsztunk a jeges tóban: Bettinek most nagyon hidegnek tűnt, nem mert eltávolodni a lépcsőtől :-), aztán punnyadtunk a kinti meleg vizes medencében.
Jó kis program volt, összes ideje (gyaloglások, öltözködések, edzés, szauna) cirka 3 óra.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: