vasárnap, december 09, 2018

Szimpla golyós komplex

Ma ismét edzésnap. Ugyanis Bazsinak kedd - vasárnap az edzőtermi napja (pénteken dupla tesi órája van, így jön ki neki a 3 edzés/hét). Elkísértem, segítettem neki, bő 45 perc alatt kész is lettünk. Ő hazament én meg letoltam a szimpla golyós komplex napot:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • 3 gyakorlatos komplex: 2x@20, 2x@24, 4x@28, egy sorozat felépítése:
    • 4 szakítás bal oldal
    • 3 katonai nyomás bal oldal
    • 3 felvétel és nyomás bal oldal
    • kézcsere
    • 4 szakítás jobb oldal
    • 3 katonai nyomás jobb oldal
    • 3 felvétel és nyomás jobb oldal
    • egy komplex kb. 1,5 percig tart, az egésszel 20 perc alatt kész lettem
  • Egykezes evezés kézisúlyzóval (45kg) + Fekvőtámasz (emelt lábas): 3x(10-10 + 10), fél perc pihikkel
  • Panel-Farmer(@36-@36) + Combfeszítő gép: 3x(40 lépcső fel-le + 20 lassú ismétlés), pihi nincs
  • Nyújtott lábemelés függeszkedve: 2x10, lassú lendületmentes végrehajtás
  • Hídtartás: 2x(1 perc)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás
Ennyike.
A szokásos egy golyós komplex. Mivel tegnap súlylétrás nap volt, így ma nem mentem fel a @32-es golyóig, hanem a @28-as golyóval toltam négy sorozatot. Azaz összesen most is megvolt a 8 sorozat. Éppen belefért volna a @32-es golyó is, de nem akartam feszíteni a húrt.
Két kiegészítő gyakorlatpárt raktam még be (a befejező hasizmot megdolgoztató pároson kívül). Az elsőben a legnagyobb termi kézisúlyzóval húztam 10-10 lassú végrehajtású egykezes evezést, amit 10 mélyre beengedett, lassú fekvőtámasz követett. Kis pihi, aztán jött a következő.
A második panel-farmer, ami mellé egy combfeszítő gépes gyakorlatot pakoltam. A gépen kis súlyt használtam, de itt lassú végrehajtás volt, a végén ráfeszítve. Ahogy azt a testépítő nagykönyvben előírják. Külön pihi nem volt, csak amíg járkáltam a két helyszín között.
A végén has, majd szauna.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: