vasárnap, május 26, 2019

5-ös nap

Szép tavaszi idő, ráadásul itthon beköszöntött a jólét: nem kell mosogatni :-). Végre ismét van mosogatógépünk, már nagyon hiányzott ez az idilli állapot.
Ma 5 ismétléses nap:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing + Lépcső + MP + Húzódzkodás: 3x(10x@40 + 2x20 lépcső kettesével fel-le + (5-5) + 5), az MP-ben @20, @24, @28 volt a terhelés; pihi nincs, ez a felvezetés
  • DuplaMP(@32-@32): 5x5
  • Húzódzkodás(+@16): 5x5
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzóval: 5x5, itt a 22,5kg-os pártól sorozatonként lépkedtem felfelé
  • Egykezes evezés FG-s kézisúlyzóval(45kg): 5x(5-5), a végül 20-20 FG nélkül
  • Panel-Farmer(@24-@24) + Lábemelés függeszkedve + Combfeszítő gép: 3x(2x20 lépcső fel-le + 10 + 15), pihi nincs csak amíg állomást váltottam
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, a végén váltó zuhany
Ennyike.
A szokásos felvezetés után négy gyakorlat. Most nem szedtem őket párba, mind külön volt.
Az első kupac duplaMP, minden sorozatban a @32-es párral dolgoztam. Húzódzkodás következett, itt a @20 lett volna a kitűzött terhelés, de maradtam végül a @16-nál. Nem sokkal vagyok fentebb, mintha FG-s húzódzkodást végeztem volna (ott a @12-vel szoktam melózni). Ez van. Most ez vagy azt jelenti, hogy rohadt erős az alkarom, vagy azt, hogy gyenge vagyok húzódzkodásban :-). Mondjuk az 5 sorozatnyi duplaMP után volt, az azért vesz ki erőt rendesen.
A harmadik gyakorlat ferdepados nyomás volt. Nem akartam fekvőtámaszt, helyette volt a nyomás. Itt a 22,5 kg-os pártól lépkedtem felfelé sorozatonként, így az utolsó sorozat 32,5 kg-os párral volt. Minimálisat pihentem közben, szinte csak annyit, amíg megkerestem a következő pár kézisúlyzót. Ugyanis elég összevissza vannak, sokról meg le is van kopva a felirat.
Az utolsó a Fat Gripz-es kézisúlyzós evezés volt a 45kg-os súlyzóval. Frankón sikerült az 5x(5-5), de nagyon kemény. Levezetésnek az 5 sorozat után FG nélkül húztam még 20-20 ismétlést.
Az edzés végi lihegtetős egy kis összetett kupac: a két @24-es golyót kétszer felvittem, aztán lábemelés és végül lábgép. Három sorozat, pihi nincs, elég is volt az 5x5-ös kupacok után. Nagyon le tudnak amortizálni, hiszen aránylag nagy súlyokkal kell dolgozni és a mennyiség sem kevés.
Egy kis szauna és kész.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: