vasárnap, május 12, 2019

5x5-ös nap

Tegnap volt egy kis fizikai meló, ami nem volt sok, de a csuklómat rendesen meggyepálta. Így ma nem vállalkoztam a nagy súlyokra, helyette egy erőnövelő-mennyiségi 5x5-ös napot tartottam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing + Lépcső + MP + Húzódzkodás: 3x(10x@40 + 2x20 lépcső kettesével fel-le + (5-5) + 5), sorozatonként növeltem a nyomásnál a golyót: @20, @24, @28, pihi nincs, ez volt a felvezetés
  • C&P@36 + Húzódzkodás(+@12): 5x(5-5 + 5), a c&p-ben minden ismétlés padlóról indult
  • Ferde pados nyomás kézisúlyzóval + Egykezes evezés FG-s kézisúlyzóval(42,5kg): 5x(5-5 + 5-5), a nyomásnál 22,5 kg-ról lépkedtem fel 32,5 kg-ig
  • Swing + Panel-Farmer + Lábemelés függeszkedve: 3x(10@40 + 2x20 lépcső fel-le + 10), a farmerben sorozatonként növeltem a golyókat @20-@20, @24-@24, @28-@28, minimális pihikkel
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltó zuhany
Ennyike.
A felvezető 3 sorozatnyi kis gyakorlatkupac után 4 gyakorlatos 5x5, két szuperszettbe foglalva. A c&p nagyon lihegtetős tud lenni :-), pedig direkt közepes nagyságú golyóval toltam, hogy ne haljak bele. A ferdepados nyomásnál sorozatonként növeltem a súlyt és meg is álltam 32,5 kg-nál súlyzónként. Ez egyelőre így is marad, régen végeztem már rendszeresen ezt a gyakorlatot. Kell egy kis idő, amíg bejáratódik a mozgás. Következőleg majd 10 ismétléseket végzek belőle, azaz rendszeres lesz, kissé háttérbe szorítom ezzel a fekvőtámaszokat.
A befejező kupac egy lihegtető triszett, elégnek is éreztem belőle 3 sorozatot, hiszen a c&p is elég tüdős volt.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: