péntek, május 10, 2019

Mennyiségi

Ma mennyiségi nap, kis súlyok, sok ismétléses sorozatok:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing + Lépcső + MP + Húzódzkodás: 3x(10x@40 + 2x20 lépcső kettesével fel-le + (5-5) + 5)
  • Dupla CPMP(@28-@28) létra + Húzódzkodás páros létra: 2x(4-es létra)
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzóval(22,5 kg) + Invertált evezés: 3x(10 + 10)
  • Tricepsz + Bicepsz csigán kötéllel: 4x(10 + 10)x(6, 8, 10, 10 lap)
  • Gripper: 3x(5-5)CoC2, 3x(15mp-15mp)CoC2
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltó zuhany
Ennyike.
A felvezető 3 sorozatnyi kis gyakorlatkupacban @20, @24, majd dupla @24 volt a nyomásnál a súly. Jó kis bemelegítő kupac.
Az első gyakorlatpár duplagolyós nyomás és húzódzkodás saját testsúllyal. Két négyes létrát toltam, a nyomásnál egy létrafok padlóról indított felvétel és nyomás majd még egy nyomás volt. A húzódzkodásban pedig minden létrafoknál dupla mennyiséget húztam. Így összesen 20 c&p, 20 mp és 40 húzódzkodás pörgött le bő 20 perc alatt.
A második gyakorlatpár ferdepados nyomás volt kézisúlyzóval, invertált evezéssel párban. Ez utóbbinál volt széles, normál és szűk fogás. A nyomásban aránylag kicsi súlyzópárral dolgoztam, de cserébe nagyon lassú végrehajtás volt, lent mindig megtartva 2 mp-ig.
A harmadik páros csigán kötéllel végzett tricepsz-bicepsz volt. Egy sorozaton belül nem változtattam a súlyokon, ugyanazzal a súllyal volt mindkét gyakorlat, csak a kötelet raktam át. Azaz pihi sem volt közben. Azért látszik, hogy a tricepsznél aránylag könnyen végre tudtam hajtani a 10 ismétlést, a bicepsz már fogósabb volt ugyanazzal a súllyal.
Ez nap a mennyiségről szólt, közepes súlyokkal. Egy kör szauna a végére és kész.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: