csütörtök, május 02, 2019

5x5-ös nap

Végre visszatért az igazi májusi idő, a hó is 1600 méter fölé húzódott vissza. Ott a helye :-). Nem kellett cipőben elsántikálnom a teremig, a szandálban alig érzem a lábujjam, nincs ami oldalról és felülről nyomná. Edzeni pedig ismét zokniban edzettem.
Ma mennyiségi felsőtest edzés:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing + Lépcső + MP@24 + Húzódzkodás: 3x(10 + 20 lépcső fel-le + 3-3 + 3)
  • DuplaMP: 5x5x(@28-@28)
  • Húzódzkodás FG-n: 5x5x(+@8)
  • 3 mp-s fekvőtámasz emelt lábbal, állványon: 5x5
  • Egykezes evezés FG-s kézisúlyzóval: 5x(5-5)x(42,5 kg)
  • Tricepsz + Bicepsz csigán: 3x(10 + 10)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi szaunamesteres felöntés, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltó zuhany
Ennyike.
A múlt heti program, egyelőre nem változtatok rajta. Három bemelegítő sorozat után neki is kezdtem a munkarésznek. A fogáserősítést beépítettem a gyakorlatokba, hiszen minden húzást FG-vel végeztem.
Edzés után szauna, pont egy felöntési időpontra értem a szaunacentrumba, így nem a kristályszaunába mentem, hanem a felöntésre. Frankó forróságot csinált a mester, két felöntés után volt egy rövid zuhanyszünet, aztán ismét két felöntés. Nem spórolt a jéggel és a vízzel. Annyira nem, hogy a szünet előtti első felöntés után mindenki lemászott a felső sorból, csak én maradtam :-) Kocaszaunások ....

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: