szerda, május 08, 2019

5x5-ös nap

Ma 5x5-ös nap, nagyon feszes végrehajtással:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing + Lépcső + MP + Húzódzkodás: 3x(10x@40 + 2x20 lépcső kettesével fel-le + (5-5) + 5), sorozatonként növeltem a nyomásnál a golyót: @20, @24, @28, pihi nincs, ez volt a felvezetés
  • DuplaMP(@28-@28) + Húzódzkodás FG-n(+@10): 5x(5 + 5), a húzoncnál 2 kg-ot emeltem a terhelésen
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval(42,5kg) + Fekvőtámasz (3mp, emelt láb, állvány): 5x(5-5 + 5)
  • Panel-Farmer + Lábemelés függeszkedve: 5x(2x20 lépcső fel-le + 5), sorozatonként egyre nagyobb golyópárral @20-@20, @24-@24, @28-@28, @32-@32, @36-@36, minimális pihikkel
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltó zuhany
Ennyike.
A felvezető 3 sorozatnyi kis gyakorlatkupac után a szokásos 4 gyakorlatos 5x5, csak most összeraktam őket két-két nyomás-húzás párba. Így hamarabb kész lettem. A bicepsz-tricepsz gyakorlatpárt a következő edzésen lévő 10 ismétléses kupacba rakom, hiszen ma végül is 5 ismétléses gyakorlatok voltak. Helyette egy kis súlycipeléses lépcsőzés volt lábemeléssel. Itt szinte alig volt pihi, úgyhogy igenyösen meglihegtetett.
Az összes húzásos jellegű gyakorlatot FG-n végeztem, ma is pipa a fogáserősítés.
Egy frankót szaunáztam és kész. Az egész fürdőben jó ha 30-an voltunk, a holtszezon holtszezonja van...

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: