szombat, május 18, 2019

5x5-ös nap

Szép tavaszi idő, még a nap is süt. A hó egészen felhúzódott 1700 méter környékére. Ma 5x5-ös napot tartottam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing + Lépcső + MP + Húzódzkodás: 3x(10x@40 + 2x20 lépcső kettesével fel-le + (5-5) + 5), az MP-ben @20, @24, dupla @24 volt a terhelés; pihi nincs, ez a felvezetés
  • DuplaMP + Húzódzkodás FG-n(+@12): 5x(5-5 + 5), az mp-ben három sorozat dupla @28-cal, két sorozat dupla @32-vel volt
  • Egykezes evezés FG-s kézisúlyzóval(45kg) + Fekvőtámasz (állvány, emelt láb, 3 mp-s)5x(5-5 + 5)
  • Farmer-piramis: 7x(2x20 lépcső fel-le)x(sima, dupla @20, dupla @24, dupla @28, dupla @32, dupla @36, sima), próbáltam pihi nélkül, bár a végén már tartottam lihegős szünetet
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, a végén váltó zuhany
Ennyike.
A szokásos felvezetés után két gyakorlatpár, a húzásoknál FG-t használtam.
Az első párban a nyomások között volt két dupla @32-es sorozat is, illetve az FG-s húzódzkodásnál az eddigi @10 helyett @12-t kötöttem fel. Nem is sikerült mind az öt sorozaton keresztül az 5 ismétlés, volt három 4+1 is. De majd beérik, egyelőre itt nem lépek feljebb, amíg nem lesz meg az 5x5. A nyomásnál is jó lenne ezt a feszes végrehajtást végig a dupla @32-es golyópárral feltolni. Időm van :-)
A második párban kézisúlyzós evezés volt 3 másodperces fekvőtámasszal. Az FG-s evezésnél még sosem használtam 45 kg-os kézisúlyzót, ma ellenben 5x5 volt belőle. Itt is volt 2 olyan sorozat, ahol a bal karral csak 4+1 ment belőle. Azaz itt is marad egyelőre ez a súly. Illetve végleges is, hiszen nincs is nagyobb kézisúlyzó a teremben.
A befejezés panel-farmer volt, a súly nélkül 2x20 lépcsőtől lépkedtem fel a dupla @36-os 2x20 lépcsőig. Majd levezetésként volt ismét egy súly nélküli 2x20. Az elején folyamatos meló, de aztán a dupla @32 és a dupla @36 előtt már tartottam egy kis lihegést :-)
A legvégén szauna.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: