kedd, december 08, 2020

Terasz/20

 Hideg téli idő, hol kisebb, hol nagyobb hóeséssel. A mai edzéske 0 fok környékén:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP: 2x(5-5)@24, 2x(5-5)@28, 3x(3-as létra)@32
  • DuplaMP: 2x10x(@24-@24), a nyomásra egy kis levezetés
  • DuplaClean: 2x10x(@24-@24)
  • Köteles bicepsz: 2x10x@32
  • Fej feletti tricepsznyújtás (kötélen a golyó): 2x(10-10)x@20, volt előtte pár sorozat kisebb golyóval, hogy be tudjam lőni a terhelést
  • Evezés golyóval: 2x(10-10)@40
  • Swingek: 5x10@40, minden 45 mp-ben elkezdve
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A kiemelt gyakorlat ma BUP volt, de mindössze 3 hármas létrát toltam belőle. Próbaképpen elővettem a @36-os golyót is, de kb 80%-os karnyújtásnál elérte a plafont. Azt hittem ki tudom nyújtani, de nem. Ráadásul fent a plafon miatt ki is billent, alig tudtam megfogni. Nem sok hiányzott hozzá, hogy kiessen a teraszról :-). Mert ugye ledobni meg nem lehet, összevissza törte volna a padlót. Egy szó, mint száz, a @36-os golyó a teraszon felejtős: baleset- és sérülésveszélyes.
A BUP-ok után 5 gyakorlat következett, mindből 2x10 ismétléssel. Ez pont jól átmozgat. A végén 5 sorozat lendítés. Több is lehetett volna, de éreztem a torkomban a hideg levegőt: elég volt ennyi.
Edzés után gripper.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: