vasárnap, március 21, 2021

Terasz/68

Nagggggyon hideg van, még napközben is -4 fok körüli a hőmérséklet. A hó lassú ütemben esik (egész nap), szerencsére a szél épp csak lengedez. Edzeni lehet, de azért próbáltam ma nem túl lihegtetős gyakorlatokat végezni odakint:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP@32 + Húzódzkodás: 10x(2-2 + 2), 4x(5-5) BUP sorozattal előtte
  • Egykezes evezés golyóval(2x@24) + Fekvőtámasz állványon: 4x(10-10 + 10), a két golyót összefogtam
  • Panel-farmer: 2x(10m + 30fel + 30le + 10m)x(@36-@40), a két sorozat között megcseréltem a golyókat a karok között
  • Függeszkedés: 60mp, 2x(20mp-20mp egykezes), 60mp, egy kis hosszútávú fogáserő és nyújtás
  • Gripper: 10x(15-15)xCoC1, filmnézés közben a legkisebb gripperemet nyomorgattam
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A BUP-Húzódzkodás párosban 10 sorozat kényelmes tempóval (mindig bejöttem egy BUP-Húzonc sorozat után). Így nem izzadtam meg. Aztán következett egy kis mennyiségi evezés-fekvőtámaszos meló, amiben ugyan már igenyösen kimelegedtem, de mivel nem volt utána már csak a függeszkedés, így nem volt vészes. Itt egykezes lógás is volt, egész jól ment.
Aztán még a lépcsőházban volt két kör panel-farmer. Ez már durván lihegtetős, de hát a lépcsőházban csak nincs -4 fok. :-)
Egy kis laza gripper még ennyi volt máról.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: