vasárnap, március 14, 2021

Terasz/65

Délelőtt szabályos hóvihar volt kint, szerencsére kora délutánra elállt a hóesés és a szél is lecsendült. De a hideg maradt, épp a határon volt, hogy lehet edzeni vagy csak kínzom magam kint. De az előrejelzéseket megnézve, holnapra még rondább időt mondanak, így inkább a kisebbik rosszat választottam:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP: 2x(5-5)@20, 2x(5-5)@24, 2x(2-2, 3-3, 5-5)@28, pár sorozat koncentrált nyomás
  • DuplaCPMP: 15x(@24-@24), minden 20 másodpercben elkezdve, jó kis meló
  • Evezés golyóval: 2x(15-15)x(@24+@24), a két golyót összefogtam
  • Panel-farmer: 4x(10m + 15fel + 15le + 10m)x(@36-@40), sorozatonként cserélgettem a golyókat
  • Gripper: 10x(15-15)xCoC1, már bent, filmnézés közben a legkisebb gripperemet nyomorgattam
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Könnyű nap. A felvezetés pár sorozat BUP közepes súllyal, aztán egy mennyiségi meló a két @24-es golyóval. Minden 20 másodpercben egy felvétel és nyomás, majd még egy nyomás. Összesen 15 sorozatot végeztem, kellemes kis összetett gyakorlat. Két sorozat evezés követte két összefogott @24-es golyóval. Ebből 15-15 ismétléseket húztam, lihegtetős ám ez is.
Zárásként a lépcsőházban cipekedtem, most a két legnagyobb golyót hurcolásztam. De nem mentem velük csak egy emeletet, ellenben a sorozatok között nem sokat pihiztem. Piszkosul lihegtetett ez is.
Egy kis gripper volt még (de ez már filmnézés közben), szokatlanul magas ismétlésszámmal, de nagyon könnyű gripperrel.

Holnap hétfő és még durvább téli idő.

Nincsenek megjegyzések: