péntek, március 19, 2021

Terasz/67

Folytatódik a szeszélyes téli-tavaszi idő. Hol a nap süt, hol szakad a hó és fúj a szél. Mivel a talaj nem fagyos, így ami hó esik, az a faluban el is olvad. De a környező hegyekben hegyekben áll a hó :-)

A tegnapelőtti húzódzkodó-avató edzés után egész pofás izomlázam lett a hátamban, (különösen a lapockák környékén), de még a mellemben is. Pedig alig volt valami... hiába, csak régen volt már ilyen jellegű munka.

A mai edzéske:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP@28 + Húzódzkodás: (1-1 + 1, 2-2 + 2, 3-3 + 3, 4-4 + 4, 5-5 + 5), azaz egy ötös létra, a BUP-ban 4x(5-5) felvezető sorozattal
  • DuplaMP + Invertált evezés: 2x5x(@24-@24), 2x5x(@28-@24), 2x5x(@32-@28), minden nyomás sorozat után 5 invertált evezés, itt kétféle fogást variáltam
  • Köteles bicepsz@36 + Fekvőtámasz: 3x(5 + 5), egy kis kiegészítő gyakorlatpár
  • Gripper: (3-3)CoC1, (3-3)CoC1.5, (3-3)CoC2, (3-3)CoC2.5,  (2-1)CoC3, ma megnéztem, hogy mennyi az annyi :-) 
  • Téglás tartás: 3x(15mp-15mp)x@24, statikus tartás 
  • Függeszkedés: 2 perc, nyújtás és hosszútávú fogáserő egyben
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A felvezető BUP sorozatokhoz hozzácsaptam a húzódzkodást. Máris szebben ment, mint két napja :-). Egy kis mennyiségi meló követte: duplagolyós nyomás invertált evezéssel: 30-30 ismétlés. Az evezésnél  nagyon lassú végrehajtás volt, sorozatonként váltogatott fogással. Természetesen a golyópárok esetén is cserélgettem a karok között a golyókat.
Pár sorozat kiegészítő jellegű bicepsz-fekvőtámasz párossal zártam. A fekvőtámasz szintén nagyon lassú volt, így bőven elég belőle is az 5 ismétlés. természetesen ezt is a húzódzkodó állványon végeztem.
A grippernél ma felmentem maxig, a CoC1-től indulva a CoC3-mal bezárólag. Mindenből 3-3 ismétlés, a CoC3-ból jobbal 2 (meg egy fél), ballal 1 (meg egy 3/4) ismétlés volt. Statikus tartások követték, a függeszkedésnél egyetlen 2 perces sorozatot lógtam. 

Jó is edzés volt! Még a nap is sütött az elején (határozottan van ereje már), de az edzés vége felé ismét elkezdett szállingózni a hó. Az időjárás egy pillanat alatt tud tavaszból télre váltani. Szerencsére a szél most nem fújt, így simán lehetett edzeni.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: