csütörtök, március 04, 2021

Terasz/60

Sajnos a falunk két hétre karanténba került, ma éjféltől csak 48 óránál nem régebbi teszt eredménnyel lehet elhagyni. Több tesztelő pontot is kialakítottak, ahol természetesen ingyen (előzetes bejelentkezéssel) tesztelnek. A rendőrség és a katonaság elvileg minden kivezető úton ellenőrizni fog. Minden sípályát bezártak. A sok sutyiban itt síelő dán, holland, német, stb. vendég ma hazamenekült. Biztos vagyok benne, hogy a vírust is ők hurcolták be és adták tovább a helyieknek. Pedig minden szálláshelyet be kellett zárni, csak hát a pénz nagy úr...

Edzésügyileg a bútorozás utáni első mozgolódás. Tegnap még mindig erősen éreztem mindkét bicepszet (a sok statikus, hosszú ideig tartás miatt) valamint a csípő, derék környéki izmokat (a bútorok alakja, mérete miatt elég sok volt a nem tiszta emelés), ezért ma egy kis könnyű mozgást toltam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • DuplaMP: 5x5x(@24-@24)
  • Fűrészelős nyomás: 3x(10-10)x(@24-@24)
  • Köteles bicepsz + Fej feletti tricepsznyújtás kötéllel: 3x(15x@24 + 15x@24)
  • Evezés golyóval: 3x(15-15)x(@24+@24), a két golyót összefogtam
  • Téglás emelés és tartás: 5x(10mp-10mp)x@24, folyamatos meló
  • RT-s emelés és tartás: 5x(10mp-10mp)x(@24+@40), folyamatos meló
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Nem sok, de elég volt ez is. Nem szerettem volna semmi nagyon megterhelőt.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: