hétfő, március 29, 2021

Terasz/72

Ma végre ismét napsütés, 8-10 fok, a teraszon kicsit melegebb. A mai edzéske:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • DuplaMP + Húzódzkodás: 2x5x(@20-@24), 2x5x(@24-@24), 2x5x(@24-@28), 2x5x(@28-@32), minden nyomássorozat után 3 húzódzkodás, összesen 24 húzonc
  • DuplaCPMP: 10x(@24-@24), minden sorozat után egy húzonc, minden 45 másodpercben kezdve, 7,5 perc lihegtetős meló
  • Köteles bicepsz + Fekvőtámasz állványon: 5x(5 + 5), a bicepsznél @24-tő lépkedtem a @40-es golyóig, minimális pihenők
  • Egykezes evezés golyóval(2x@24): 2x(20-20), a két golyót összefogtam
  • Tépésgyakorlás: 24-26 közepes tépés (két újságkupac)
  • Függeszkedés: 120mp
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Duplagolyós nyomkodós nap. Elsőként 8x5 nyomás (felemás golyópárok esetén cserélgetve a golyókat), nagyon kicsi párostól indulva és húzódzkodással vegyítve. A második kupac hasonló, de itt időre végeztem: minden 45 mp-ben volt egy felvétel két nyomással és egy húzódzkodás. Eredetileg két húzoncot gondoltam, de tuti nem bírtam volna végig, így maradtam egynél. Nem sok, de a kötött idő miatt adta az ívet így is.
Bicepsz-tricepsz (a fekvőtámaszt a tricepszre kiélezetten végeztem) páros követte, majd két nagy ismétlésszámú evező sorozat a két @24-es golyót összefogva. Ez is tud ám lihegtetni...
Tépkedtem, majd egyetlen hosszú lógás. 2 percnél többet tudok függeszkedni, de most 1:50-től kezdve szinte már a lábujjaimmal is lógtam, annyira nehéz volt :-). Gripper ma külön nem volt.

Holnap kedd és még szebb időt mondanak.

Nincsenek megjegyzések: