vasárnap, december 18, 2022

Függőlegesek és Kötél

Tél. Éjszaka a faluban -14, napközben -2. Fent a hegyoldalon éjszaka -20 fok is van. A fürdő bejárata előtti téren egy nagy dombbá tolták össze a havat. A háttérben a hegycsúcsok mind magasabbak, mint 2200 méter:

Kilátás az edzőteremből az üvegfalon át:

Ma függőleges meló volt soron:

  • Dupla Clean&Press + RT-emelés + Húzódzkodás + RT-emelés: 5x(2x@32) + (5mp-5mp)x72kg + 5 + (5mp-5mp)x72kg, nyolc sorozat, előtte pár felvezető sorozat kisebb golyópárral illetve csigás lehúzással
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 3x(4 gyakorlat 15mp meló + 25mp pihi)
  • Függeszkedés: egykezes 3x(40mp-40mp), normál 60mp
  • Szauna: melegvizes punnyadás, 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
A mai főgyakorlatkupac duplagolyós felvétel és nyomás volt húzódzkodással és minden erőgyakorlat után Rolling Thunder emelés és 5mp-ig tartás. Kényelmes tempóval toltam le a nyolc sorozatot (előtte három felvezetőt is toltam illetve külön ballisztika nem volt), elég is volt ennyi máról.
Direkt lihegtetősnek rázókötél, aztán függeszkedés.
A szaunában most először punnyadtam (volt szabad dögönyöző, nem hagytam ott a lehetőséget), aztán mentem szaunázni és tóban úszni. A korlát olyan hideg volt a tónál, hogy ha több mint 2 mp-ig megfogom, tuti odafagy a tenyerem bőre. Ha csak egy pillanatra is megfogtam, már éreztem, hogy húzza oda a bőrt. 

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: