csütörtök, március 28, 2024

Snatch, Smith, RT

Ez még keddi edzéske, csak elfelejtettem beírni:

  • Snatch + Lépcsőzés: (20-20)x(@20, @24, @28), minden sorozat után 5x20 lépcső kettesével
  • Smith-gépes nyomás (lent megállított) + Rolling Thunder (mélyről): (1, 2, 3, 4, 5, 6, 5, 5, 5, 4, 4, 4 nagy lap) + minden sorozat után (1-1)x75kg
  • Farmerjárás: (1 kör, 2 kör, 2 kör a teremben)x(2x45kg)
  • Lábemelés függeszkedve: minden percben 15, a maradék idő függés, három sorozat
  • Szauna: kristály-szauna, tóban úszás
Ennyike.
A felvezetés szakítás kupac lépcsővel, Smith ghépes nyomás RT emeléssel (mélyről) párban. Itt csak 75 kg-ig léptem fel, azért a tegnapi felhúzás érződött. Nyolc munkasorozat volt, úgyhogy adtam az érzetnek. A nyomásban még az összes lapot is felraktam, igaz véletlenül, de nem szakadt rám :-).
Farmerrel és lábemeléssel, no meg szaunával zártam.

Holnap szerdasn.

Nincsenek megjegyzések: