szerda, január 28, 2009

Vízszintes nyomás-húzás + gyakorlás


Ma gyors termi edzés, mert meló hegyek:
  1. Bemelegítés
  2. Fekvenyomás + Evezés francia rúddal: 4x(6x110kg + 8x140kg)
  3. Snatch + Renegát evezés fekvőtámasszal: 5x[(20-20)x@24 + (5-5)x(@24+@24)], 2 perc pihenőkkel
  4. Kétezes swing: 4x50x@40, 2 perc pihenőkkel
  5. Nyújtás

Mint a leírásból látszik, ma mindent párban csináltam, mert nem volt sok időm. De így jó kis pörgős lett az egész. A GymBoss otthon maradt, ezért mindent számoltam.
A snatchek inkább gyakorlás jelleggel mentek. A renegát "jól esett" utána.
A swingek minden sorozat végére teljesen kikészítették a fogásom: majd elejtettem már az utolsó 4-5-nél a golyót. Kemény volt, a hosszútávú fogáserősség végső határáig mentem el. Ezért is nem vettem pörgősebbre (azaz nem pihentem kevesebbet a sorozatok között), így is elég volt.

Nincsenek megjegyzések: