kedd, január 06, 2009

20 percesek + Fight Gone Bad


Meló hegyek, ezért rövid edzés - a szokotthoz képest, ami nálam 90 perc körüli:
  1. Bemelegítés
  2. 20 perc állva nyomás rúddal: 10x(6+1)x60kg
  3. 20 perc húzódzkodás: 10x6x10kg
  4. Fight Gone Bad: 3x(5x1 perc munka + 1 perc pihenő)
  5. Nyújtás - elég röviden

Az állva nyomások során 6 erőből volt, a +1 pedig láblökéses nyomás a végén. Minden páros percben kezdtem neki.

A húzódzkodás szintén minden páros percben indult, inkább testépítő jellegűek voltak, mintsem RKC-módi. (Sajnos azt nehéz kivitelezni, ugyanis alacsonyan van a rúd: ha állok, akkor a fejem felett 10 cm-re, azaz lógás során a lábszárat erősen be kell hajlítani hátrafelé. No persze lehetne ülőtartásban is...)

Az edzés végi Metcon most a Fight Gone Bad volt:
    1 perc kétkezes swing @40 (40-43)
    1 perc renegát evezés @24 (ezt nem számoltam)
    30mp bal - 30mp jobb clean @24 (10-12 kezenként)
    30mp bal - 30mp jobb snatch @24 (10-12 kezenként)
    1 perc hídtartás

Ezt háromszor ismételve, köztük 1 perc pihenő.

Mivel a @16 itthon van, így mindent @24-gyel végeztem. Bizony, elég volt. Különösen a snatch és a hídtartás volt nagyon fárasztó. Sokszor felvillant bennem, hogy leteszem a térdem a tartásnál, de aztán erőt vettem magamon. Valszeg a renegát vette ki az erőt a hídtartásból, hiszen ott is feszíteni kell.

Sajnos a nyújtás most elég rövid lett, így is majdnem elkéstem a melóból.

Rájöttem - Lakatos Péter blogjában kutakodva -, hogy a 200-as Grippert kinőttem: kezenként 15-15 koccig ismétlés simán megy, a pénzdarabos tartás is 15-15 mp-ig (1 forintos), azaz nem jelent erőbeli kihívást már. (Nyilván állóképességbelit igen, de ennek nem az a célja). Venni kellene egy 250-est! Gyűjtést rendezek rá, ezt a mostanit meg megpróbálom eladni.

1 megjegyzés:

GreatCossack írta...

Szia!

Olvastam az RKC Hungary blogban, hogy elcserélnéd a 200as gripperedet...
Én megvásárolnám ha lehet. Kérlek írj egy mailt az e-mail címemre: gyorgy.mermeze@gmail.com
Köszi!