hétfő, január 19, 2009

Egész napos gyakorlás: MP + BUP


Ma egész napos gyakorlást tartottam az otthoni @16-tal:

MP + BUP: 13x[BUP (5-5)x@16 + MP (5-5)x@16]
Tépés-technikák: Gyakorlás magyar kártyával

Összesen 130 BUP és 130 MP volt egész napra elosztva. Minden egész órában kezdtem neki reggel 8 és este 20 óra között.

Ahhoz képest, hogy milyen ügyetlen voltam régebben a BUP-ban (különösen ballal: illegett-billegett), most már egész jól megy. Jót tett ez a kis gyakorlás, egyszerűen a mozdulatsort be kell járatni. Azt meg nagy súllyal nem lehet.

Sajnos ma elhasználtam az itthon lévő utolsó pakli magyar kártyát (egy van még persze, de azzal Bazsival vívunk makaó csatákat: elég jól megy már neki, fokozatosan tanítom a szabályokra), úgyhogy venni kell: a debreceni InterSparban 150Ft-ért láttam karácsony előtt, remélem még van belőle. Szobin 200Ft egy pakli az újságosnál.

Holnapra húzódzkodás-gyakorlást tervezek. Edzésre talán szerdán tudok sort keríteni.

Nincsenek megjegyzések: