szombat, január 10, 2009

Egy kis gyakorlás


Ma a csillagok kedvező állása lehetővé tette - no meg Betti - hogy egy szűk órára elmenjek itthonról. (Egy masszázs jár neki érte)
Ma egy kis comb-rehabra kerítettem sort, mert szeretném már terhelni a jobb combfeszítőt:
  1. Bemelegítés
  2. Felhúzás: 6x6x190kg
  3. Ülő vádli: 6x16x70kg
  4. Combfeszítő gép: 6x20x40kg
  5. Nyújtás

A mai edzés inkább biztonsági gyakorlás volt golyózás nélkül, mert a lakatkulcsot sikerült otthon hagynom és erre már a bemelegítés után döbbentem rá. De talán igy jobb is volt. A jobb combfeszítőm talán-talán lassan helyrejön, ezért csak fokozatosan merem terhelni. A török felállást szeretném már gyakorolni: Betti szokta végezni, én meg szégyenszemre nem tudom.

Semmi erőlködés, kellemes kis fáradság. Látszik, hogy a nagy súlyú swingek nagyon jól karbantartják a csípő azon izmait, amelyek a felhúzásban is résztvesznek. (Elég régen húztam fel utoljára)

Innen is köszönöm A Bazsika’s Weblogban kapott dicséretet, jól esett. Rendszeresen olvasom ez erős ember blogját, onnan szoktam az erőre vonatkozó részeket értelmezni. Bár még hozzászólni nem mertem :)

Holnap pihi. Esetleg uszoda Bazsival.

Nincsenek megjegyzések: