péntek, január 23, 2009

MP + Swingek + Fogáserő


Ma szabad délelőtt, ezért nyugodt edzés:
  1. Bemelegítés
  2. MP gyakorlás: 10x(3-3)x(@24+@8) 2' pihenőkkel
  3. Vaskereszt + Fej feletti + Swing: 3x(3x@8 + bal oda-vissza, jobb oda-vissza a folyosón @24 + 20x@24)
  4. MetCon: Swingek@40: Összesen 15'
  5. Tárcsaforgatás: 3x(6-6)x20kg
  6. Köteles farmer: 6x(oda bal kéz + vissza jobb kéz)@40
  7. Nyújtás

Ma folytattam az MP gyakorlás programot. Kis súlyokkal való bemelegítés után jöttek a gyakorló szettek. (Azzal a súllyal, amivel 5-6 ismétlésre lennék képes.) Sokkal jobban ment, mint a múlt héten. A 2 perceket is precízen betartottam. Eltökélt vagyok ebben a dologban, meglátjuk...

Közben észerevettem, hogy az egyik @24 füléről lejött egy körömnyi területen a lakk, valszeg, amikor a két golyós nyomásokhoz a kis piros @8-at rátettem, az lepattintotta. Hmmm...

A sok nyomás után jó volt egy kis vaskereszt és fej feletti tartás. A swingeket csak azért raktam közé, hogy ellensúlyozzam ezt a sok fej feletti tartást és feszítést.

A mai Metcon egy sima 15 sorozatos 30mp munka és 30mp pihenő típusú nagysúlyos swing volt a @40-nel. Az elején még 25 ismétlés is ment a fél perc alatt, na ez a végére lecsökkent a szabvány 20-21-re, no meg a fogásom is... Összesen bőven 300 swing sikeredett.

A végére úgy gondoltam, hogy ha már fogás, akkor legyen tárcsaforgatás is: meglepően jól ment, vagy a technikát kaptam el nagyon, vagy ennyit erősödött a fogásom...
A legvégén köteles cipelés a nyitott marokerőért. Ez bizony a swingek után kemény volt, ezért inkább csak egy-egy hosszt mentem egy karral, de utána azonnal váltottam a másikra.

Jó edzés volt, különösen annak tudatában, hogy nem kellett azonnal melóba szaladni utána.
Hétvégén uszoda és gyakorlást tervezek, aztán majd kiderül hogy ébredek...

Tegnap este egy mozdulattal betéptem a magyar kártyát, majd motoros fogásra váltva ketté. (kb. 12-15mp) Csak az a baj, hogy 1:2 arányban van tépve, azaz nem középen. Gyakorlok...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia,

Na aggódj amiért lepattant a zománc, látnád az én belljeimet...:)

Nem baj, hogy nem a közepén szakadt be, 1-2 arány OK.

Üdv,
Lakatos Péter

Névtelen írta...

Hali!

Akkor megnyugodtam. Legalább látszik, hogy használom...

Betti írta...

Persze! A kis piros vinyl lepattintotta a naaaaaaaagyról a festéket. Aham.. könnyű a kicsit piszkálni! Na megállj csak, beoltom Döncikét, hogy legközelebb harapja is meg ;-DD

Névtelen írta...

Én nyáron erős felindulásból átfestettem a belleket...:)

Lakatos Péter