péntek, január 02, 2009

Vízszintes nyomások + Swing


Ma már dolgozni kellett, úgyhogy csak este jutottam ki edzeni:
  1. Bemelegítés
  2. Fekvenyomás: 2x16x80kg, 6x110kg, 4x4x120kg, 10x100kg
  3. Padlónyomás: (10-10)x@24, (2-2)x@40, 3x(5-5)x(@24+@8)
  4. Köteles húzódzkodás: 10x(6, néhányszor csak 5)
  5. Mellcsiga: 16x5lap
  6. Gyakorlás: Clean + MP + Snatch: 3x[ egykezes Clean+MP (10-10)x@24 + Snatch (30-30)@16]
  7. Metcon: Kétkezes swing 10x(30/30)@40, összesen kb. 220 nagysúlyos swing
  8. Nyújtás

A fekvenyomás és a padlóról nyomás közben voltak a köteles húzódzkodások. (Kis fogáserő: a vége felé már csak 5 ismétlések voltak)

A fekvenyomásnál biztonsági nyomásokra mentem a 120kg-mal, azaz semmi felesleges erőlködés. A végén erősen felkerekített testsúllyal simán ment az erőstandardnak tekintett 10 ismétlés.

A padlóról nyomásnál 2-2 ismétlés ment 40kg-mal, amit a fekvenyomás után jó eredménynek könyveltem el. Ezután gyakorló nyomások következtek @24+@8=32kg-mal.

A gyakorlás részben 10 Clean + MP ballal, majd ugyanez jobbal, aztán 30 snatch ballal, majd 30 jobbal. Az egyes sorozatok között kb 45-60mp-ket pihentem, azaz a hangsúly a helyes végrehajtáson volt. Most kivételesen tükör előtt végeztem, bár ez nem olyan, mintha Gabi állt volna ott. Bizony a 30 ismétlés a 20-ak után ismét az alkarban hozta a fáradást.

A végén egy nagysúlyos swing-sorozat. Jó volt... meghallani a Gymboss vége jelét! Az elején 23-ak mentek, majd fokozatosan csökkent, a végén 20-ak. Törekedtem itt is a gyors, lendületes, "csípő kipattan, lapockák hátul összeszorítva, stb." végrehajtásra.

Egy ős bodys - jelenleg 137kg, abszolút erőben felettem álló, relatívban messze alattam - érdeklődött a Metcon iránt. Mutattam neki egy gyakorlatsort - a Radnai DVD, mint ötletadó - kiváncsi vagyok fogja-e majd végezni. (Szerintem nem, bár nagyon fogadkozott...)

Jó edzés volt, ellenben kissé fáradtnak éreztem magam már az edzés elején is: hétvégén pihenő. Legfőbb oka szerintem a karácsony-szilveszteri kajadömping, nem éppen a legjobb kajákkal - persze finomak - úgyhogy visszatérek a tiszta étkezéshez.

Nincsenek megjegyzések: