csütörtök, január 08, 2009

Power + SwingHegy


  1. Haskör: 3x[5 gyakorlat)x20 ismétlés] + Bemelegítés
  2. Döntött törzsű evezés franciával: 10x120kg, 4x8x140kg, 10x120kg
  3. Swing + Clean + Swing: 3x(20-(10-10)-20)x@40, a körök között 1 perc pihenő
  4. Kétgolyós Swing + Fűrészelős MP + Kétgolyós Swing: 3x(15-(10-10)-15)x(@24+@24), a körök között 1 perc pihenő
  5. Swing + Snatch + Swing: 3x(20-(10-10)-20)@40, @24, a körök között 1,5 perc pihenő
  6. Nyújtás

A haskörök és a bemelegítés után (30perc) power evezés nagy súlyokkal, ami szintén kb. 30 perc volt.

Ezután jött egy saját találmány: swinges keretbe foglalt alapgyakorlatok: először clean, majd fűrészelős MP, majd snatch.
Úgy terveztem, hogy 1 perceket pihenek az egyes kombók között, de végére már kénytelen voltam 1,5 percre feltolni, mert nem találtam a tüdőmet.
Az egyes gyakorlatok között az első kombón belül semmi pihenő nem volt, de később már ott hajoltam vagy 10-15 mp-ig is, amíg rávettem magam, hogy megfogjam a golyót. Onnantól már jó volt...

Piszkosul elfáradtam, hiszen összesen 330 nagysúlyos swing volt (az a kétgolyós a @24-gyel nagyon kemény volt) + erre jöttek még a köztük lévő alapgyakorlatok. A clean épp elég volt, MP-ből még ment volna több is, a snatch szintén határterhelés volt. (Ezt legszívesebben @16-tal végeztem volna, csak az otthon van)

Kemény volt. El is neveztem SwingHegy-nek, hiszen alapvetően swingek tömege, csak közé van pakolva 3 alapgyakorlat. Rendszeres vendég lesz az edzéseimben. Törekszem majd az egyes gyakorlatok között 0mp pihenőre, a sorozatok közt pedig az 1 percre.

Az egyes kombók között olyan 3 percet sétálgattam, meg - mivel Gabi nem látta - le is ültem olyan 15-20mp-re :) Remélem többre nem, vagy már nem emlékszem...

A három kombó együtt olyan 30perc volt.

A mai edzés ezért összesen 3x30 percre sikeredett.

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Majdadokénneked görnyedezve ücsörgést! ;) Olyat viszont lehet, hogy hasra fekszel és feltámaszkodsz könyökre, a fekvőtámaszos nyújtáshoz hasonlóan. De nem rögtön a sorozat után, a járkálás után :)

Névtelen írta...

Igenisértettemelvtársnő! Bevallom bűnt követtem el, szánom-bánom! De olyan jól esett...