csütörtök, december 24, 2009

Uszoda


Ma délben uszoda - ilyenkor nagyon kevesen vannak, mindenki rohan...
  1. 30' úszás: mell illetve uszonyos hát, gyors
  2. 10' melegvizes punnyadás
  3. 3 kör szauna, pihenőkkel: közben tenyérdörzsikézés :)
Ma letaroltam egy férfit úszás közben. Háton úsztam csak uszonyos lábtempóval - mint a rakéta - a két karom a fülek mellett messze kinyújtva. Egyszer csak éreztem hogy a kezemmel ráfutok valami puhára, majd néhány pillanat múlva az a valami már a fenekem alatt volt. Persze megálltam, akkor jött felfelé a víz alól a manusz prüszkölve és káromkodva.
Valszeg menet közben válthatott szegény feje pályát, mert uszonyos úszás során mindig előre megnézem, hogy szabad-e az út. Most sem láttam senkit, félpályánál mégis letaroltam.
Vigyorogtam rajta egy jót, majd otthagytam a francba: a víz mindenkinek nyakig ér, de a parton torkára fagyott volna a szó...

A szauna pihenőiben a tenyeremet tettem rendbe. Már ideje volt, tele volt bőrkeményedéssel.

Holnap totál pihenőnap, illetve zabanap...

Nincsenek megjegyzések: