kedd, december 08, 2009

Edzés rúddal


Tegnap erősen érződött a faültetés+forgatás minden porcikámban, így ma mentem edzeni:
  1. Bemelegítés

    Bevezetés: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Swingek: 2x(@16, @24, @32, @40), 30mp meló, 30mp pihenő, összesen 8 perc

    I. rész: Gyakorlás rúddal

  3. Helyből felvétel: 3x5x90kg
  4. MP állványról kivéve: 3x5x60kg
  5. Döntött törzsű evezés rúddal: 3x5x140kg
  6. Vállvonogatás rúddal (gurtnival) + RT-s evezés: 10x150kg, 10x190kg, 6x230kg + 3x(5-5)x(40kg+3kg)

    II. rész: Fogáserősség

  7. Körséta kézisúlyzóval: (7 szakasz)x(12kg-12kg), a szélső tárcsát ujjvégekkel fogva, Atlas készlet

    III. rész - LábRehab

  8. 4 állásos comberősítő gép: 2x[4 gyakorlat x (12-12 mindkét oldalra)x40kg]

  9. 10 perc SMR
Nem vittem túlzásba a súlyokat, talán a döntött törzsű evezés emelkedik ki, ahol az eddig használt 130kg helyett 140kg volt a terhelés. Ki akartam próbálni, hogy tudom-e megbízhatóan tartani: tudtam!

Erőállóképesség (a kezdeti felpörgetésen kívül) ma nem volt, helyette LábReHab.

Nagyon gondolkodom az HNakármi elleni védőoltáson - végre Szobin is van oltópont, nem kell háromszor sorba állni mindenféle beteg ember között - ezért a héten az erőállóképességet teljesen elhagyom. Nem akarom nagyon terhelni a szervezetet, elég lesz neki a védőoltás is. Legalábbis így gondolom.
Az egyik rendszeresen edző asszisztensnőt is megkérdeztem ma: védoltástól megbetegedett ember hozzájuk még nem ment vissza, bár kisebb hőemelkedés, levertség lehet. Na ezért veszek vissza az edzésből. Kissé azért félek...

Nincsenek megjegyzések: