péntek, december 04, 2009

CPP és Társasági élet


Ma egész napos meló, így kivételesen este mentem edzeni. Sok régi ismerős - egyikük 240kg-ba húzott éppen 3-at puszta kézzel, miközben kolbász és kenyér a mindennapi betevője: na ez a paraszti erő! - és új érdeklődő, így az edzés végén élénk társasági élet :)
  1. Bemelegítés

    I. rész - Bevezetés: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Swingek: 2x(@16, @24, @32, @40), 30mp meló, 30mp pihenő, összesen 8 perc

    II. rész: Az erő gyakorlása

  3. C&P-HG200 + Húzódzkodás: 5x[(4-4)@40 + 5x(+@24)]
  4. BUP-HG200 + Húzódzkodás: 3x[(5-5)x(@24+2,5kg) + 5x(+@24)]

    III. rész: Erőállóképesség

  5. MetCon: 3x4 perc, a körök között 1 perc pihenő
    1. Snatch (1 perc)x(15-15)@32 - odatettem magam: "hajigáltam" felfelé piszkosul
    2. Renegát evezés (1 perc)x(@24-@24) - komótos tempó :)
    3. Hídtartás 1 perc - ez NAGGGYON kemény volt a renegát után
    4. Farmer (1 perc)x(@24-@24) - ez inkább +1 perc pihi :)

    IV. rész: Fogáserősség

  6. "Világ körül": 3x(1-1/2 kör)x(2x20kg), Atlas tárcsák

  7. 10 perc SMR
Jó kis edzés sikeredett, a C&P meglepően könnyen ment, az első sorozat után azon filóztam, nem kellene-e 5-5 ismétlést végezni. De aztán jobbnak láttam maradni a 4-4 mellett.
A másik kézben HG200: A nyomás kiinduló helyzetét elérve összenyomtam, majd végig így volt a nyomás alatt. A ballisztikus résznél csak a kezemben volt, kiengedett állapotban. Ebben nem vagyok biztos, hogy így helyes-e, bár végiggondolva, ott nincs szükség feszítésre. Vagy mégis?
A C&P és a BUP sorozatai között húzódzkodás, összesen 40 darab @24-es ismétlés. Lógásból áll alá, ahogy az a nagykönyvben meg vagyon írva! Csak lenne már egy jó magas húzódzkodó!

Egyébként majdnem vettem egy ilyet saját pénzen a terembe, de a családi tanács megálljt parancsolt (mondjuk jogosan):



Már le is beszéltem az Atlas gyárral Gyulán, hogy 250cm-es magasságban legyártják (a képen 200cm magas).
Bika lenne: húzódzkodni, guggolni, keretről felhúzni, stb. azaz a testépítő közönség is tudta volna használni. Csak éppen 150 rugó nem kevés pénz, így családi hatásra mélyen elsüllyesztettem a fiókba. De jó volt beleélni magam...

Edzés végén egy gyors és gyilkos MetCon, majd fogáserősség. SMR előtt és közben duma ezerrel... Jó időnként este menni, délelőttönként csak edzés-edzés-edzés, az ilyenkor is megvan, de más a légkör: büdös, de az kell!

Nincsenek megjegyzések: